×

Успешно се регистрирахте. Посетете вашия email, за да активирате акаунта си.

×

Не е открит потребител с този емейл.

На посочения от вас емейл е изпратен линк с който можете да смените паролата си.

Регистрирали сте се с Facebook.

Регистрацията Ви не е завършена. На емейла е изпратен линк с който да активирате профила си.

×
или
×
или
Неделя, 11 Декември 2016

Тайните на перфектното отслабване

Не е необходимо кой знае какво за да успеем да задържим резултатът от продължителната диета която сме провели.

Необходимо е само малко предвидливост и няколко допълнителни минути можете да сте уверени, че винаги имате полезна храна под ръка. Така отслабването ще се превърне в много по-лесен процес. Възможно е да постигнете целите си като се придържате към умерен, гъвкав и лесен за следване режим на хранене, който контролира калориите, но също така ви позволява да похапвате от любимите си храни. Пробвайте на практика тези 5 съвета и повече няма да гладувате:

1. Бъдете подготвени за глада!

Яжте по 400 калории на всеки 4 часа, за да утолите глада. Когато ядете през целия ден е по-малко вероятно да изгладнеете и да преядете вечерта. Така поддържате и кръвната си захар (и енергията) балансирана, метаболизмът – бърз, а настроението си – стабилно. А всичко това води до отслабване без усилия.

Дръжте здравословни дълготрайни продукти (ядки например) под ръка в чекмеджето на работа или в чантата си, за да не изгладнявате прекалено и да не се поддавате на изкушението да ядете храна, от която се напълнява.

2. Избягвайте изкушенията в супермаркетите!

Това, което си донесете вкъщи, е това, което ще ядете, затова се уверете, че внасяте здравословни неща. Направете си списък за пазаруване и се придържайте към него, когато отидете в магазина. Тези списъци ще ви предпазят от непланирано ограбване на рафтовете с чипс и сладкиши.

3. Подгответе храната след като я внесете вкъщи!

Когато се приберете от магазина, отделете няколко минути да приготвите нещо за здравословните похапвания по-късно. Измийте и изчистете зеленчуците, разделете на порции солетите, сушените плодове и ядките и ги сложете в малки торбички, сложете измитите плодове в голяма купа на видимо място. Следващия път щом огладнеете ще сте подготвени с нещо здравословно за похапване.

4. Правете едва доловими размени на храни!

Когато можете, избирайте съставки с по-ниска съдържание на мазнини за рецептите: обезмаслено мляко вместо 2%, нискомаслени кашкавал и майонеза, вместо обикновени, лек сос за салата вместо пълномаслен, пуешко вместо говеждо месо, обезмаслена сметана вместо обикновена. Всички тези храни с по-ниско съдържание на мазнини съдържат по по-малко калории на порция като по този начин ви помагат да се придържате към 400-те калории на хранене.

Ограничете калориите и мазнините в любимите си рецепти като намалите захарта и мазнината с 1/4. Това изобщо няма да се отрази върху вкуса на ястието.

5. Започнете да готвите!

Преоткрийте колко забавно може да бъде да готвите вкъщи като разгледате в интернет за нови здравословни рецепти. Ограничаването на храненията по ресторантите е добър начин за намаляване на мазнините, натрия и калориите в режима на хранене и така по-лесно ще се придържате към здравословния си план.

ХОРОСКОП СПОРЕД ДАТАТА НА РАЖДАНЕ:
ЛЮБОВЕН ХОРОСКОП
  • ЛИЧЕН ХОРОСКОП
  • ГОДИШЕН ХОРОСКОП
  • МЕСЕЧЕН ХОРОСКОП
  • БИЗНЕС ХОРОСКОП
  • ЗДРАВЕН ХОРОСКОП

  • Коментари ( 0 )

    Все още няма коментари.