×

Успешно се регистрирахте. Посетете вашия email, за да активирате акаунта си.

×

Не е открит потребител с този емейл.

На посочения от вас емейл е изпратен линк с който можете да смените паролата си.

Регистрирали сте се с Facebook.

Регистрацията Ви не е завършена. На емейла е изпратен линк с който да активирате профила си.

×
или
×
или
Събота, 3 Декември 2016

6 невероятни начина за отслабване

Убедени сме, че сте чували за хиляди начини как да влезнете във форма и да свалите излишните килограми. Със сигурност сте изпробвали дузина програми за отслабване и сте постигали съмнителен или дори незадоволителен успех.

Най-вероятно сте запознати със стотици различни строги диети и тренировъчни програми, които ви гарантират бърз и сигурен успех. Въпреки това тайната на трайното отслабване не се крие в гладуването, а в здравословния и ниско-калоричен режим на хранене, съчетан с умерена физическа дейност. Вие трябва да промените изцяло своя начин на живот и навици, за да постигнете и поддържате оптимално тегло. 1. Поставете си конкретни цели

Трайното отслабване ще ви коства както време, така и много усилия. То изисква обвързване, което трае цял живот. Уверете се, че сте готови да извършите трайни промени и си набележете подходящите цели. По този начин ще бъдете мотивирани през цялото време, защото никой друг освен вас не може да ви накара да отслабнете.

Преди да започнете да обмисляте каквито и да било промени във вашия начин на живот, опитайте се първо да решите важните проблеми в него. Изисква се голямо количество психическа и физическа енергия, за да промените изцяло вашите навици. Затова се уверете, че не се разсейвате от други сериозни проблеми като финансови или съпружески. Запитайте се, дали сте готови да се изправите срещу предизвикателството наречено отслабване.

2. Осигурете си подкрепа от близките

За да успеете с това начинание, вие трябва да поемете пълна отговорност за вашето поведение. Това обаче не означава, че трябва да правите всичко сами. Потърсете подкрепа от близките си, когато се нуждаете.

Обкръжете се с хора, които знаят какво искате и които ще ви подкрепят в трудните моменти. В идеалния случай хората около вас ще ви изслушват, ще тренират с вас и ще споделят вашите приоритети за здравословен начин на живот.

3. Поставете си реално постижими цели

Бъдете преди всичко реалисти, когато си поставяте цели и когато съставяте хранителен режим. В дълготраен аспект е най-добре да сваляте 0,5-1 килограм на седмица.

В началото е възможно да отслабвате по-бързо, особено ако правите значителни промени в начина си на живот. Уверете се, че те са преди всичко здравословни. За да отслабвате 0,5-1 кг на седмица, вие трябва да изгаряте между 500 и 1000 ккалории на ден повече отколкото приемате. Направете това като съчетаете здравословен хранителен режим и спорт.

4. Наслаждавайте се на здравословната храна

Промените в начина на хранене с цел отслабване трябва да включват намален калориен прием. Това обаче не означава, че трябва да се откажете от вкусните ястия, удоволствието от яденето и неговото приготвяне. Лесен начин да намалите приема на калории е да се храните най-вече с растителна храна – плодове, зеленчуци, пълнозърнести храни. Стремете се към разнообразие, без да се отказвате от насладата, която храната ви доставя.

5. Бъдете активни

Дори и само да спазвате диета, най-вероятно ще отслабнете. Приемът на 500 ккалории по-малко на ден ще ви накара да сваляте половин килограм на седмица. Ако искате да постигнете двойно по-добри резултати, към диетата трябва да добавите и физическа активност. Така например 45 минутно бързо ходене четири пъти седмично е добро начало.

Освен че ви кара да отслабвате, спортът влияя благоприятно на здравето и повишава тонуса на тялото. Изгорените калории по време на тренировка зависят от това колко често, продължително и интензивно спортувате. Един от най-добрите начини да свалите ненужните мазнини са аеробните упражнения, а именно спокойно ходене поне 30 минути на ден. Желателно е да го практикувате всеки ден.

Всякаква форма на физическа активност е препоръчителна. Помислете за начини, по които можете да вмъкнете допълнително физическа активност през деня.

6. Променете начина си на живот

Не е достатъчно да се храните здравословно и да спортувате само няколко седмици или месеци. Вие трябва да преосмислите вашето хранене и ежедневие и да го промените из основи. Здравословното хранене и физическата активност трябва да са част от всекидневието. След като си поставите точните цели, опитайте се да си създадете и цялостна стратегия за промяна на навиците и мирогледа, които са ви спъвали дълго време.

Пътят към отслабването и здравословния начин на живот може и да не е лек, а и е пълен с изкушения, на които е възможно понякога да не можем да устоим. Но вместо да се отказваме, можем просто да почнем отначало на следващия ден. Нали в крайна сметка голямата цел е един по-добър и по-дълъг живот, който освен всичко и да ни харесва.

ХОРОСКОП СПОРЕД ДАТАТА НА РАЖДАНЕ:
ЛЮБОВЕН ХОРОСКОП
  • ЛИЧЕН ХОРОСКОП
  • ГОДИШЕН ХОРОСКОП
  • МЕСЕЧЕН ХОРОСКОП
  • БИЗНЕС ХОРОСКОП
  • ЗДРАВЕН ХОРОСКОП

  • Коментари ( 0 )

    Все още няма коментари.